Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Opcje w przedmiotach
#1
Exelent opcje w Itemkach:






Defense Success Rate 10% - szansa na unik, do aktualnej wartości rate dodaje 10% (opcja dotyczy zbroi, tarcz, ringów).


Increase HP +4% - ta opcja zwiększa o 4% twój aktualny poziom życia (opcja dotyczy zbroi, tarcz, ringów, pendantów).


Increase HP +"X" - opcja w wingach, zwiększa twój poziom życia o wartość "X". *


Increase Mana +4% - ta opcja zwiększa o 4% twój aktualny poziom mana (opcja dotyczy zbroi, tarcz, ringów, pendantów).



Increase Mana +"X" - opcja w wingach, zwiększa twój poziom mana o wartość "X". *



Demage Decrease +4% - ta opcja zmniejsza obrażenia otrzymywane podczas walki z mobami (opcja dotyczy zbroi, tarcz, ringów).



Reflect Demage 5% - ta opcja odbija część zadawanych tobie obrażeń na osobę/wroga która/y je zadał/a (opcja dotyczy zbroi, tarcz, ringów, pendantów).


Hp Recovery + "X"% - ta opcja pozwala na regenerację utraconego poziomu życia o jej procentową wartość (opcja dotyczy ringów, pendantów, wingów**).



Increases Life after Monster kill +life/8 - ta opcja regeneruje część twojego poziomu życia po zabiciu moba (opcja dotyczy broni, pendantów).



Increases Mana after Monster kill +mana/8 - ta opcja regeneruje część twojego poziomu mana po zabiciu moba (opcja dotyczy broni, pendantów).



Increases Attack Speed +7 - ta opcja zwiększa szybkość wykonywanych przez gracza ataków zwykłych lub magicznych (opcja dotyczy broni, ringów, pendantów).


Increases Wizardry Damage +level/20 - ta opcja zwiększa obrażenia od magii zadawane przez gracza o lvl gracza/20 (opcja dotyczy broni, pendantów, ringów).



Increases Damage +level/20 - ta opcja zwiększa obrażenia zadawane przez gracza o lvl gracza/20 (opcja dotyczy broni, pendantów, ringów).



Increases Wizardry Damage +2% - ta opcja o procentową wartość zwiększa obrażenia od magii zadawane przez gracza (opcja dotyczy broni, pendantów, ringów).


Increases Damage +2% - ta opcja o procentową wartość zwiększa obrażenia zadawane przez gracza (opcja dotyczy broni, pendantów, ringów).



Increase Damage/Wizardry Damage +"x" - opcja powiększa obrażenia/obrażenia od magii zadawane przez gracza o wartość "x" (tylko bronie)* .



Add Defence Rate +"x" - opcja zwiększa szanse na unik o wartość "x" (opcja właściwa tarczom)*.



Mana Loss Instead of Life 10% - opcja właściwa jedynie wingom, jest to procentowa szansa na zignorowanie obrony wroga/gracza i zadanie mu maksymalnych obrażeń* .



Excellent Damage Rate +10% - jest to procentowa wartość na zadanie wrogowi maksymalnych obrażeń + bonus 10% (opcja dotyczy broni i pendantów).



Increase Zen after killing monster 30% - opcja zwiększa o 30% ilość wyrzucanego Zen po zabiciu mobów (opcja w ringach, pendantach, zbroi i tarczy).




Opcje dodane przez Jewel of Harmony (żółte):



Opcje dla Broni:





Minimum attack power increase – [ zwiększa minimalna sile ataku ]



Maximum attack power increase – [ zwiększa maksymalna sile ataku ]


Required Strength decrease – [ zmniejsza wymagania siły ]


Required Agility decrease – [ zmniejsza wymagania zręczności ]




Attack power increase(Min, Max) – [ zwiększa minimalny I maksymalne obrazenia w broni ]


Critical damage increase – [ zwiększa obrażenia krytyczne ]



Skill attack power increase – [ zwiększa ostateczną siłę obrażeń , kiedy używamy skilla ]


Attack success rate increase(PVP) – [ … ]



SD decrease rate increase – [ zmienia obrażenia , normalnie bijemy za 90%SD I 10%HP , z ta opcja bedzie 85%SD i 15%HP ]



SD ignore rate when attacking increase – [ daje nam jakiś % na to ze ominie SD I zabierze HP , działa jak ignore tylko ze zamiast defa ominie SD ]






Opcje dla Staff:




Magic power increase – [ zwiększa obrażenia magiczne ]



Required Strength decrease – [ zmniejsza wymagania siły ]


Required Agility decrease – [ zmniejsza wymagania zręczności ]



Skill attack power increase – [zwiększa ostateczna sile obrażeń , kiedy używamy skilla ]



Critical damage increase – [ zwiększa obrażenia krytyczne ]


SD decrease rate increase – [ zmienia obrażenia , normalnie bijemy za 90%SD I 10%HP , z ta opcja bedzie 85%SD i 15%HP ]



Attack success rate increase(PVP) – [ zwiększa szanse udanego ataku ]


SD ignore rate when attacking increase – [ daje nam jakiś % na to ze ominie SD I zabierze HP , działa jak ignore tylko ze zamiast defa ominie SD ]







Opcje dla Setow: [ Armor,Pants,Helm,Gloves,Boots ]


Defense power increase – [ Zwieksza nam obrone ]



Maximum AG increase – [ zwieksza AG ( stamina ) ]




Maximum HP increase – [ zwieksza HP ]


HP automatic increase rate increase – [ zwieksza jakis % szybkosci regeneracji zycia ]



MP automatic increase rate increase – [ zwieksza jakis % szybkosci regeneracji many ]


Defense success rate increase(PVP) – [ zwieksza ilosc Defense Success Rate , DSR ]



Damage decrease rate increase – [ daje nam zmniejszone obrazenia ( chyba jakis % ) ].



SD rate increase – [ zmienia obrazenia przeciwnikowi zamiast bic za 90%SD I 10%HP , przeciwnik bedzie bil za 95%SD I 5%hp ]



Opcje dla itemów 380lvl:



Armor
SD Auto Recovery - [zwiększona regeneracja SD]
Defense Success Rate increase +10 - [zwiększone o 10 uniki]


Pants
Defensive Skill +200 - [zwiększona obrona o 200]
Defense Success Rate increase +10 - [zwiększone o 10 uniki]




Gloves
Max HP increase +200 - [zwiększone maksymalne HP o 200]
Defense Success Rate increase +10 - [zwiększone o 10 uniki]




Boots
Max SD increase +700 - [zwiększone maksymalne SD o 700]
Defense Success Rate increase +10 - [zwiększone o 10 uniki]


Helm
SD Recovery Rate increase +20 - [zwiększona regeneracja SD o 20 ]
Defense Success Rate increase +10 - [zwiększone o 10 uniki]




Weapon
Additional Damage +200 - [zwiększone obrażenia o 200]
Attack Success Rate increase +10 -[zwiększone o 10 uniki]




Opcje w przedmiotach Ancient:

Na początku warto wsopmnieć o tym, a żeby opcja Ancient była aktywna należy
zebrać cały SET.( wszystkie itemy acient z tego samego setu )


Opcje :









Increase energy +15 - Zwiększa pkt energii o 15




Increase agility +15 - Zwiększa pkt agility o 15


Increase skill attacking rate +20 - zwiększa atak skill'a o 20



Increase max mana +30 - zwiększa pkt many o 30



Increase skill atacking rate +15 - zwięsza atak skill'a o 15



Increase damage success rate +50 - ziększa szanse uszkodzeń o 50



Increase Wizardy Dmg +5% - zwiększa uszkodzenia od magii


Increase max life + 50 - zwiększa pkt hp o 50



Increase max AG +30 - zwiększa pkt AG o 30



Increase critical damage rate 10% - zwiększa krytyczne ataki o 10%



Increase exellent damage rate 10% - zwiększa maksymalne ataki o 10%



Increase defensive skill +25 -zwiększa pkt SD o 25


Double Damage rate 10%
- podwójne obrażenia zwiększone o 10%



Increase skill attacking rate+20 - powiększa atak skilli o 20



Increase critical damage rate+15%
- powiększa krytyczne ciosy o 15%



Increase exellent damage rate+15%
-powiększa maksymalne ciosy o 15%



Increase critical damage+20
- powiększa krytyczne ciosy o 20



Increase exellent damage+20 - powiększa maksymalne ciosy o 20



Increase max mana +50
- powiększa pkt many o 50



Increase Wizardy Dmg+10% - Zwiększa obrażenia od magii



Increase agility+10 - powiększa pkt agility o 10



Increase defensive skill+20
- zwiększa obrone o 20




Increase defensive skill when using shield weapons 5% - zwiększa ochronębroni przed zniszczeniem o 5 %



Increase energy+10 - zwiększa pkt energy o 10


Increase strenght+20 - zwiększa pkt strenght o 20



Ignore enemis defensive skill 5%
- ignoruje 5% pkt SD przeciwnika


Double damage rate 15% -podwójne obrażenia zwiększone o 15 %



Increase exellent damage+30 - powiększa maksymalne ciosy o 30



Increase Wizardy Dmg +10% - powiększa uszkodzenia od magii o 10%





Socked opcje:



Broń



Fire



attack speed increase (+7, +8, +9, +10, +11)
maximum attack/wizardy damage (+30, +32, +35, +40, +50)
minimum attack/wizardy damage (+20, +22, +25, +30, +35)
(level type)attack/wizardy increase (+20, 21, 22, 23, 24)
Attack/Wizardry increase (+20, +22, +25, +30, +35)
Slight AG reduction (+40%, 41%, 42%, 43%, 44%)




Lighting



excelent damage rate increase (10%, 11%, 12%, 13%, 14%)
critical damage rate increase (8%, 9%, 10%, 11%, 12%)
critical damage increase (+30, +32, +35, +40, +50)
excelent damage increase (+15, +20, +25, +30, +40)






Ice



skill attack increase (+37, +40, +45, +50, +60)
Item strenghener (30%, 32%, 34%, 36%, 38%)
Attack acuracy increase (+25, +27, +30, +35, +40)
Monster destruction for the mana increase xxx(xxx=mana/8) (8, 7, 6, 5, 4)
Monster destruction for the life increase xxx(xxx=life/8) (8, 7, 6, 5, 4)






Opcje Setów (Armor, Pans, Gloves, Helm, Boots)



Water



Shield protection increase (+7%, 10%, 15%, 20%, 30%)
Damage reduction (+4%, 5%, 6%, 7%, 8%)
Damage reflection (+5%, 6%, 7%, 8%, 9%)
Defensibility increase (+30, 33, 36, 39, 42)
Defensibility accuracy increase (+10%, 11%, 12%, 13%, 14%)




Earth



health increase (+30, 32, 34, 36, 38)



Wind



Maximum life increase (4%, 5%, 6%, 7%, 8%)
AG value increase (+3, +5, +7, +10, +15)
Automatic life recovery increase (+8, +10, +13, +16, +20)
Automatic mana recovery increase (+7, +14, +21, +28, +35)
Maximum AG increase (+25, +30, +35, +40, +50)
Maximum mana increase +4%


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości