Opcje w przedmiotach - Wersja do druku +- forum - electromu.pl (https://forum.electromu.pl) +-- Dział: Ogólny (https://forum.electromu.pl/forumdisplay.php?fid=1) +--- Dział: Poradnik dla początkujących (https://forum.electromu.pl/forumdisplay.php?fid=15) +--- Wątek: Opcje w przedmiotach (/showthread.php?tid=10) |
Opcje w przedmiotach - pyjterss - 12-11-2022 Exelent opcje w Itemkach: Defense Success Rate 10% - szansa na unik, do aktualnej wartości rate dodaje 10% (opcja dotyczy zbroi, tarcz, ringów). Increase HP +4% - ta opcja zwiększa o 4% twój aktualny poziom życia (opcja dotyczy zbroi, tarcz, ringów, pendantów). Increase HP +"X" - opcja w wingach, zwiększa twój poziom życia o wartość "X". * Increase Mana +4% - ta opcja zwiększa o 4% twój aktualny poziom mana (opcja dotyczy zbroi, tarcz, ringów, pendantów). Increase Mana +"X" - opcja w wingach, zwiększa twój poziom mana o wartość "X". * Demage Decrease +4% - ta opcja zmniejsza obrażenia otrzymywane podczas walki z mobami (opcja dotyczy zbroi, tarcz, ringów). Reflect Demage 5% - ta opcja odbija część zadawanych tobie obrażeń na osobę/wroga która/y je zadał/a (opcja dotyczy zbroi, tarcz, ringów, pendantów). Hp Recovery + "X"% - ta opcja pozwala na regenerację utraconego poziomu życia o jej procentową wartość (opcja dotyczy ringów, pendantów, wingów**). Increases Life after Monster kill +life/8 - ta opcja regeneruje część twojego poziomu życia po zabiciu moba (opcja dotyczy broni, pendantów). Increases Mana after Monster kill +mana/8 - ta opcja regeneruje część twojego poziomu mana po zabiciu moba (opcja dotyczy broni, pendantów). Increases Attack Speed +7 - ta opcja zwiększa szybkość wykonywanych przez gracza ataków zwykłych lub magicznych (opcja dotyczy broni, ringów, pendantów). Increases Wizardry Damage +level/20 - ta opcja zwiększa obrażenia od magii zadawane przez gracza o lvl gracza/20 (opcja dotyczy broni, pendantów, ringów). Increases Damage +level/20 - ta opcja zwiększa obrażenia zadawane przez gracza o lvl gracza/20 (opcja dotyczy broni, pendantów, ringów). Increases Wizardry Damage +2% - ta opcja o procentową wartość zwiększa obrażenia od magii zadawane przez gracza (opcja dotyczy broni, pendantów, ringów). Increases Damage +2% - ta opcja o procentową wartość zwiększa obrażenia zadawane przez gracza (opcja dotyczy broni, pendantów, ringów). Increase Damage/Wizardry Damage +"x" - opcja powiększa obrażenia/obrażenia od magii zadawane przez gracza o wartość "x" (tylko bronie)* . Add Defence Rate +"x" - opcja zwiększa szanse na unik o wartość "x" (opcja właściwa tarczom)*. Mana Loss Instead of Life 10% - opcja właściwa jedynie wingom, jest to procentowa szansa na zignorowanie obrony wroga/gracza i zadanie mu maksymalnych obrażeń* . Excellent Damage Rate +10% - jest to procentowa wartość na zadanie wrogowi maksymalnych obrażeń + bonus 10% (opcja dotyczy broni i pendantów). Increase Zen after killing monster 30% - opcja zwiększa o 30% ilość wyrzucanego Zen po zabiciu mobów (opcja w ringach, pendantach, zbroi i tarczy). Opcje dodane przez Jewel of Harmony (żółte): Opcje dla Broni: Minimum attack power increase – [ zwiększa minimalna sile ataku ] Maximum attack power increase – [ zwiększa maksymalna sile ataku ] Required Strength decrease – [ zmniejsza wymagania siły ] Required Agility decrease – [ zmniejsza wymagania zręczności ] Attack power increase(Min, Max) – [ zwiększa minimalny I maksymalne obrazenia w broni ] Critical damage increase – [ zwiększa obrażenia krytyczne ] Skill attack power increase – [ zwiększa ostateczną siłę obrażeń , kiedy używamy skilla ] Attack success rate increase(PVP) – [ … ] SD decrease rate increase – [ zmienia obrażenia , normalnie bijemy za 90%SD I 10%HP , z ta opcja bedzie 85%SD i 15%HP ] SD ignore rate when attacking increase – [ daje nam jakiś % na to ze ominie SD I zabierze HP , działa jak ignore tylko ze zamiast defa ominie SD ] Opcje dla Staff: Magic power increase – [ zwiększa obrażenia magiczne ] Required Strength decrease – [ zmniejsza wymagania siły ] Required Agility decrease – [ zmniejsza wymagania zręczności ] Skill attack power increase – [zwiększa ostateczna sile obrażeń , kiedy używamy skilla ] Critical damage increase – [ zwiększa obrażenia krytyczne ] SD decrease rate increase – [ zmienia obrażenia , normalnie bijemy za 90%SD I 10%HP , z ta opcja bedzie 85%SD i 15%HP ] Attack success rate increase(PVP) – [ zwiększa szanse udanego ataku ] SD ignore rate when attacking increase – [ daje nam jakiś % na to ze ominie SD I zabierze HP , działa jak ignore tylko ze zamiast defa ominie SD ] Opcje dla Setow: [ Armor,Pants,Helm,Gloves,Boots ] Defense power increase – [ Zwieksza nam obrone ] Maximum AG increase – [ zwieksza AG ( stamina ) ] Maximum HP increase – [ zwieksza HP ] HP automatic increase rate increase – [ zwieksza jakis % szybkosci regeneracji zycia ] MP automatic increase rate increase – [ zwieksza jakis % szybkosci regeneracji many ] Defense success rate increase(PVP) – [ zwieksza ilosc Defense Success Rate , DSR ] Damage decrease rate increase – [ daje nam zmniejszone obrazenia ( chyba jakis % ) ]. SD rate increase – [ zmienia obrazenia przeciwnikowi zamiast bic za 90%SD I 10%HP , przeciwnik bedzie bil za 95%SD I 5%hp ] Opcje dla itemów 380lvl: Armor SD Auto Recovery - [zwiększona regeneracja SD] Defense Success Rate increase +10 - [zwiększone o 10 uniki] Pants Defensive Skill +200 - [zwiększona obrona o 200] Defense Success Rate increase +10 - [zwiększone o 10 uniki] Gloves Max HP increase +200 - [zwiększone maksymalne HP o 200] Defense Success Rate increase +10 - [zwiększone o 10 uniki] Boots Max SD increase +700 - [zwiększone maksymalne SD o 700] Defense Success Rate increase +10 - [zwiększone o 10 uniki] Helm SD Recovery Rate increase +20 - [zwiększona regeneracja SD o 20 ] Defense Success Rate increase +10 - [zwiększone o 10 uniki] Weapon Additional Damage +200 - [zwiększone obrażenia o 200] Attack Success Rate increase +10 -[zwiększone o 10 uniki] Opcje w przedmiotach Ancient: Na początku warto wsopmnieć o tym, a żeby opcja Ancient była aktywna należy zebrać cały SET.( wszystkie itemy acient z tego samego setu ) Opcje : Increase energy +15 - Zwiększa pkt energii o 15 Increase agility +15 - Zwiększa pkt agility o 15 Increase skill attacking rate +20 - zwiększa atak skill'a o 20 Increase max mana +30 - zwiększa pkt many o 30 Increase skill atacking rate +15 - zwięsza atak skill'a o 15 Increase damage success rate +50 - ziększa szanse uszkodzeń o 50 Increase Wizardy Dmg +5% - zwiększa uszkodzenia od magii Increase max life + 50 - zwiększa pkt hp o 50 Increase max AG +30 - zwiększa pkt AG o 30 Increase critical damage rate 10% - zwiększa krytyczne ataki o 10% Increase exellent damage rate 10% - zwiększa maksymalne ataki o 10% Increase defensive skill +25 -zwiększa pkt SD o 25 Double Damage rate 10% - podwójne obrażenia zwiększone o 10% Increase skill attacking rate+20 - powiększa atak skilli o 20 Increase critical damage rate+15% - powiększa krytyczne ciosy o 15% Increase exellent damage rate+15% -powiększa maksymalne ciosy o 15% Increase critical damage+20 - powiększa krytyczne ciosy o 20 Increase exellent damage+20 - powiększa maksymalne ciosy o 20 Increase max mana +50 - powiększa pkt many o 50 Increase Wizardy Dmg+10% - Zwiększa obrażenia od magii Increase agility+10 - powiększa pkt agility o 10 Increase defensive skill+20 - zwiększa obrone o 20 Increase defensive skill when using shield weapons 5% - zwiększa ochronębroni przed zniszczeniem o 5 % Increase energy+10 - zwiększa pkt energy o 10 Increase strenght+20 - zwiększa pkt strenght o 20 Ignore enemis defensive skill 5% - ignoruje 5% pkt SD przeciwnika Double damage rate 15% -podwójne obrażenia zwiększone o 15 % Increase exellent damage+30 - powiększa maksymalne ciosy o 30 Increase Wizardy Dmg +10% - powiększa uszkodzenia od magii o 10% Socked opcje: Broń Fire attack speed increase (+7, +8, +9, +10, +11) maximum attack/wizardy damage (+30, +32, +35, +40, +50) minimum attack/wizardy damage (+20, +22, +25, +30, +35) (level type)attack/wizardy increase (+20, 21, 22, 23, 24) Attack/Wizardry increase (+20, +22, +25, +30, +35) Slight AG reduction (+40%, 41%, 42%, 43%, 44%) Lighting excelent damage rate increase (10%, 11%, 12%, 13%, 14%) critical damage rate increase (8%, 9%, 10%, 11%, 12%) critical damage increase (+30, +32, +35, +40, +50) excelent damage increase (+15, +20, +25, +30, +40) Ice skill attack increase (+37, +40, +45, +50, +60) Item strenghener (30%, 32%, 34%, 36%, 38%) Attack acuracy increase (+25, +27, +30, +35, +40) Monster destruction for the mana increase xxx(xxx=mana/8) (8, 7, 6, 5, 4) Monster destruction for the life increase xxx(xxx=life/8) (8, 7, 6, 5, 4) Opcje Setów (Armor, Pans, Gloves, Helm, Boots) Water Shield protection increase (+7%, 10%, 15%, 20%, 30%) Damage reduction (+4%, 5%, 6%, 7%, 8%) Damage reflection (+5%, 6%, 7%, 8%, 9%) Defensibility increase (+30, 33, 36, 39, 42) Defensibility accuracy increase (+10%, 11%, 12%, 13%, 14%) Earth health increase (+30, 32, 34, 36, 38) Wind Maximum life increase (4%, 5%, 6%, 7%, 8%) AG value increase (+3, +5, +7, +10, +15) Automatic life recovery increase (+8, +10, +13, +16, +20) Automatic mana recovery increase (+7, +14, +21, +28, +35) Maximum AG increase (+25, +30, +35, +40, +50) Maximum mana increase +4% |