12-11-2022, 03:10 PM
Exelent opcje w Itemkach:
Defense Success Rate 10% - szansa na unik, do aktualnej wartości rate dodaje 10% (opcja dotyczy zbroi, tarcz, ringów).
Increase HP +4% - ta opcja zwiększa o 4% twój aktualny poziom życia (opcja dotyczy zbroi, tarcz, ringów, pendantów).
Increase HP +"X" - opcja w wingach, zwiększa twój poziom życia o wartość "X". *
Increase Mana +4% - ta opcja zwiększa o 4% twój aktualny poziom mana (opcja dotyczy zbroi, tarcz, ringów, pendantów).
Increase Mana +"X" - opcja w wingach, zwiększa twój poziom mana o wartość "X". *
Demage Decrease +4% - ta opcja zmniejsza obrażenia otrzymywane podczas walki z mobami (opcja dotyczy zbroi, tarcz, ringów).
Reflect Demage 5% - ta opcja odbija część zadawanych tobie obrażeń na osobę/wroga która/y je zadał/a (opcja dotyczy zbroi, tarcz, ringów, pendantów).
Hp Recovery + "X"% - ta opcja pozwala na regenerację utraconego poziomu życia o jej procentową wartość (opcja dotyczy ringów, pendantów, wingów**).
Increases Life after Monster kill +life/8 - ta opcja regeneruje część twojego poziomu życia po zabiciu moba (opcja dotyczy broni, pendantów).
Increases Mana after Monster kill +mana/8 - ta opcja regeneruje część twojego poziomu mana po zabiciu moba (opcja dotyczy broni, pendantów).
Increases Attack Speed +7 - ta opcja zwiększa szybkość wykonywanych przez gracza ataków zwykłych lub magicznych (opcja dotyczy broni, ringów, pendantów).
Increases Wizardry Damage +level/20 - ta opcja zwiększa obrażenia od magii zadawane przez gracza o lvl gracza/20 (opcja dotyczy broni, pendantów, ringów).
Increases Damage +level/20 - ta opcja zwiększa obrażenia zadawane przez gracza o lvl gracza/20 (opcja dotyczy broni, pendantów, ringów).
Increases Wizardry Damage +2% - ta opcja o procentową wartość zwiększa obrażenia od magii zadawane przez gracza (opcja dotyczy broni, pendantów, ringów).
Increases Damage +2% - ta opcja o procentową wartość zwiększa obrażenia zadawane przez gracza (opcja dotyczy broni, pendantów, ringów).
Increase Damage/Wizardry Damage +"x" - opcja powiększa obrażenia/obrażenia od magii zadawane przez gracza o wartość "x" (tylko bronie)* .
Add Defence Rate +"x" - opcja zwiększa szanse na unik o wartość "x" (opcja właściwa tarczom)*.
Mana Loss Instead of Life 10% - opcja właściwa jedynie wingom, jest to procentowa szansa na zignorowanie obrony wroga/gracza i zadanie mu maksymalnych obrażeń* .
Excellent Damage Rate +10% - jest to procentowa wartość na zadanie wrogowi maksymalnych obrażeń + bonus 10% (opcja dotyczy broni i pendantów).
Increase Zen after killing monster 30% - opcja zwiększa o 30% ilość wyrzucanego Zen po zabiciu mobów (opcja w ringach, pendantach, zbroi i tarczy).
Opcje dodane przez Jewel of Harmony (żółte):
Opcje dla Broni:
Minimum attack power increase – [ zwiększa minimalna sile ataku ]
Maximum attack power increase – [ zwiększa maksymalna sile ataku ]
Required Strength decrease – [ zmniejsza wymagania siły ]
Required Agility decrease – [ zmniejsza wymagania zręczności ]
Attack power increase(Min, Max) – [ zwiększa minimalny I maksymalne obrazenia w broni ]
Critical damage increase – [ zwiększa obrażenia krytyczne ]
Skill attack power increase – [ zwiększa ostateczną siłę obrażeń , kiedy używamy skilla ]
Attack success rate increase(PVP) – [ … ]
SD decrease rate increase – [ zmienia obrażenia , normalnie bijemy za 90%SD I 10%HP , z ta opcja bedzie 85%SD i 15%HP ]
SD ignore rate when attacking increase – [ daje nam jakiś % na to ze ominie SD I zabierze HP , działa jak ignore tylko ze zamiast defa ominie SD ]
Opcje dla Staff:
Magic power increase – [ zwiększa obrażenia magiczne ]
Required Strength decrease – [ zmniejsza wymagania siły ]
Required Agility decrease – [ zmniejsza wymagania zręczności ]
Skill attack power increase – [zwiększa ostateczna sile obrażeń , kiedy używamy skilla ]
Critical damage increase – [ zwiększa obrażenia krytyczne ]
SD decrease rate increase – [ zmienia obrażenia , normalnie bijemy za 90%SD I 10%HP , z ta opcja bedzie 85%SD i 15%HP ]
Attack success rate increase(PVP) – [ zwiększa szanse udanego ataku ]
SD ignore rate when attacking increase – [ daje nam jakiś % na to ze ominie SD I zabierze HP , działa jak ignore tylko ze zamiast defa ominie SD ]
Opcje dla Setow: [ Armor,Pants,Helm,Gloves,Boots ]
Defense power increase – [ Zwieksza nam obrone ]
Maximum AG increase – [ zwieksza AG ( stamina ) ]
Maximum HP increase – [ zwieksza HP ]
HP automatic increase rate increase – [ zwieksza jakis % szybkosci regeneracji zycia ]
MP automatic increase rate increase – [ zwieksza jakis % szybkosci regeneracji many ]
Defense success rate increase(PVP) – [ zwieksza ilosc Defense Success Rate , DSR ]
Damage decrease rate increase – [ daje nam zmniejszone obrazenia ( chyba jakis % ) ].
SD rate increase – [ zmienia obrazenia przeciwnikowi zamiast bic za 90%SD I 10%HP , przeciwnik bedzie bil za 95%SD I 5%hp ]
Opcje dla itemów 380lvl:
Armor
SD Auto Recovery - [zwiększona regeneracja SD]
Defense Success Rate increase +10 - [zwiększone o 10 uniki]
Pants
Defensive Skill +200 - [zwiększona obrona o 200]
Defense Success Rate increase +10 - [zwiększone o 10 uniki]
Gloves
Max HP increase +200 - [zwiększone maksymalne HP o 200]
Defense Success Rate increase +10 - [zwiększone o 10 uniki]
Boots
Max SD increase +700 - [zwiększone maksymalne SD o 700]
Defense Success Rate increase +10 - [zwiększone o 10 uniki]
Helm
SD Recovery Rate increase +20 - [zwiększona regeneracja SD o 20 ]
Defense Success Rate increase +10 - [zwiększone o 10 uniki]
Weapon
Additional Damage +200 - [zwiększone obrażenia o 200]
Attack Success Rate increase +10 -[zwiększone o 10 uniki]
Opcje w przedmiotach Ancient:
Na początku warto wsopmnieć o tym, a żeby opcja Ancient była aktywna należy
zebrać cały SET.( wszystkie itemy acient z tego samego setu )
Opcje :
Increase energy +15 - Zwiększa pkt energii o 15
Increase agility +15 - Zwiększa pkt agility o 15
Increase skill attacking rate +20 - zwiększa atak skill'a o 20
Increase max mana +30 - zwiększa pkt many o 30
Increase skill atacking rate +15 - zwięsza atak skill'a o 15
Increase damage success rate +50 - ziększa szanse uszkodzeń o 50
Increase Wizardy Dmg +5% - zwiększa uszkodzenia od magii
Increase max life + 50 - zwiększa pkt hp o 50
Increase max AG +30 - zwiększa pkt AG o 30
Increase critical damage rate 10% - zwiększa krytyczne ataki o 10%
Increase exellent damage rate 10% - zwiększa maksymalne ataki o 10%
Increase defensive skill +25 -zwiększa pkt SD o 25
Double Damage rate 10% - podwójne obrażenia zwiększone o 10%
Increase skill attacking rate+20 - powiększa atak skilli o 20
Increase critical damage rate+15% - powiększa krytyczne ciosy o 15%
Increase exellent damage rate+15% -powiększa maksymalne ciosy o 15%
Increase critical damage+20 - powiększa krytyczne ciosy o 20
Increase exellent damage+20 - powiększa maksymalne ciosy o 20
Increase max mana +50 - powiększa pkt many o 50
Increase Wizardy Dmg+10% - Zwiększa obrażenia od magii
Increase agility+10 - powiększa pkt agility o 10
Increase defensive skill+20 - zwiększa obrone o 20
Increase defensive skill when using shield weapons 5% - zwiększa ochronębroni przed zniszczeniem o 5 %
Increase energy+10 - zwiększa pkt energy o 10
Increase strenght+20 - zwiększa pkt strenght o 20
Ignore enemis defensive skill 5% - ignoruje 5% pkt SD przeciwnika
Double damage rate 15% -podwójne obrażenia zwiększone o 15 %
Increase exellent damage+30 - powiększa maksymalne ciosy o 30
Increase Wizardy Dmg +10% - powiększa uszkodzenia od magii o 10%
Socked opcje:
Broń
Fire
attack speed increase (+7, +8, +9, +10, +11)
maximum attack/wizardy damage (+30, +32, +35, +40, +50)
minimum attack/wizardy damage (+20, +22, +25, +30, +35)
(level type)attack/wizardy increase (+20, 21, 22, 23, 24)
Attack/Wizardry increase (+20, +22, +25, +30, +35)
Slight AG reduction (+40%, 41%, 42%, 43%, 44%)
Lighting
excelent damage rate increase (10%, 11%, 12%, 13%, 14%)
critical damage rate increase (8%, 9%, 10%, 11%, 12%)
critical damage increase (+30, +32, +35, +40, +50)
excelent damage increase (+15, +20, +25, +30, +40)
Ice
skill attack increase (+37, +40, +45, +50, +60)
Item strenghener (30%, 32%, 34%, 36%, 38%)
Attack acuracy increase (+25, +27, +30, +35, +40)
Monster destruction for the mana increase xxx(xxx=mana/8) (8, 7, 6, 5, 4)
Monster destruction for the life increase xxx(xxx=life/8) (8, 7, 6, 5, 4)
Opcje Setów (Armor, Pans, Gloves, Helm, Boots)
Water
Shield protection increase (+7%, 10%, 15%, 20%, 30%)
Damage reduction (+4%, 5%, 6%, 7%, 8%)
Damage reflection (+5%, 6%, 7%, 8%, 9%)
Defensibility increase (+30, 33, 36, 39, 42)
Defensibility accuracy increase (+10%, 11%, 12%, 13%, 14%)
Earth
health increase (+30, 32, 34, 36, 38)
Wind
Maximum life increase (4%, 5%, 6%, 7%, 8%)
AG value increase (+3, +5, +7, +10, +15)
Automatic life recovery increase (+8, +10, +13, +16, +20)
Automatic mana recovery increase (+7, +14, +21, +28, +35)
Maximum AG increase (+25, +30, +35, +40, +50)
Maximum mana increase +4%
Defense Success Rate 10% - szansa na unik, do aktualnej wartości rate dodaje 10% (opcja dotyczy zbroi, tarcz, ringów).
Increase HP +4% - ta opcja zwiększa o 4% twój aktualny poziom życia (opcja dotyczy zbroi, tarcz, ringów, pendantów).
Increase HP +"X" - opcja w wingach, zwiększa twój poziom życia o wartość "X". *
Increase Mana +4% - ta opcja zwiększa o 4% twój aktualny poziom mana (opcja dotyczy zbroi, tarcz, ringów, pendantów).
Increase Mana +"X" - opcja w wingach, zwiększa twój poziom mana o wartość "X". *
Demage Decrease +4% - ta opcja zmniejsza obrażenia otrzymywane podczas walki z mobami (opcja dotyczy zbroi, tarcz, ringów).
Reflect Demage 5% - ta opcja odbija część zadawanych tobie obrażeń na osobę/wroga która/y je zadał/a (opcja dotyczy zbroi, tarcz, ringów, pendantów).
Hp Recovery + "X"% - ta opcja pozwala na regenerację utraconego poziomu życia o jej procentową wartość (opcja dotyczy ringów, pendantów, wingów**).
Increases Life after Monster kill +life/8 - ta opcja regeneruje część twojego poziomu życia po zabiciu moba (opcja dotyczy broni, pendantów).
Increases Mana after Monster kill +mana/8 - ta opcja regeneruje część twojego poziomu mana po zabiciu moba (opcja dotyczy broni, pendantów).
Increases Attack Speed +7 - ta opcja zwiększa szybkość wykonywanych przez gracza ataków zwykłych lub magicznych (opcja dotyczy broni, ringów, pendantów).
Increases Wizardry Damage +level/20 - ta opcja zwiększa obrażenia od magii zadawane przez gracza o lvl gracza/20 (opcja dotyczy broni, pendantów, ringów).
Increases Damage +level/20 - ta opcja zwiększa obrażenia zadawane przez gracza o lvl gracza/20 (opcja dotyczy broni, pendantów, ringów).
Increases Wizardry Damage +2% - ta opcja o procentową wartość zwiększa obrażenia od magii zadawane przez gracza (opcja dotyczy broni, pendantów, ringów).
Increases Damage +2% - ta opcja o procentową wartość zwiększa obrażenia zadawane przez gracza (opcja dotyczy broni, pendantów, ringów).
Increase Damage/Wizardry Damage +"x" - opcja powiększa obrażenia/obrażenia od magii zadawane przez gracza o wartość "x" (tylko bronie)* .
Add Defence Rate +"x" - opcja zwiększa szanse na unik o wartość "x" (opcja właściwa tarczom)*.
Mana Loss Instead of Life 10% - opcja właściwa jedynie wingom, jest to procentowa szansa na zignorowanie obrony wroga/gracza i zadanie mu maksymalnych obrażeń* .
Excellent Damage Rate +10% - jest to procentowa wartość na zadanie wrogowi maksymalnych obrażeń + bonus 10% (opcja dotyczy broni i pendantów).
Increase Zen after killing monster 30% - opcja zwiększa o 30% ilość wyrzucanego Zen po zabiciu mobów (opcja w ringach, pendantach, zbroi i tarczy).
Opcje dodane przez Jewel of Harmony (żółte):
Opcje dla Broni:
Minimum attack power increase – [ zwiększa minimalna sile ataku ]
Maximum attack power increase – [ zwiększa maksymalna sile ataku ]
Required Strength decrease – [ zmniejsza wymagania siły ]
Required Agility decrease – [ zmniejsza wymagania zręczności ]
Attack power increase(Min, Max) – [ zwiększa minimalny I maksymalne obrazenia w broni ]
Critical damage increase – [ zwiększa obrażenia krytyczne ]
Skill attack power increase – [ zwiększa ostateczną siłę obrażeń , kiedy używamy skilla ]
Attack success rate increase(PVP) – [ … ]
SD decrease rate increase – [ zmienia obrażenia , normalnie bijemy za 90%SD I 10%HP , z ta opcja bedzie 85%SD i 15%HP ]
SD ignore rate when attacking increase – [ daje nam jakiś % na to ze ominie SD I zabierze HP , działa jak ignore tylko ze zamiast defa ominie SD ]
Opcje dla Staff:
Magic power increase – [ zwiększa obrażenia magiczne ]
Required Strength decrease – [ zmniejsza wymagania siły ]
Required Agility decrease – [ zmniejsza wymagania zręczności ]
Skill attack power increase – [zwiększa ostateczna sile obrażeń , kiedy używamy skilla ]
Critical damage increase – [ zwiększa obrażenia krytyczne ]
SD decrease rate increase – [ zmienia obrażenia , normalnie bijemy za 90%SD I 10%HP , z ta opcja bedzie 85%SD i 15%HP ]
Attack success rate increase(PVP) – [ zwiększa szanse udanego ataku ]
SD ignore rate when attacking increase – [ daje nam jakiś % na to ze ominie SD I zabierze HP , działa jak ignore tylko ze zamiast defa ominie SD ]
Opcje dla Setow: [ Armor,Pants,Helm,Gloves,Boots ]
Defense power increase – [ Zwieksza nam obrone ]
Maximum AG increase – [ zwieksza AG ( stamina ) ]
Maximum HP increase – [ zwieksza HP ]
HP automatic increase rate increase – [ zwieksza jakis % szybkosci regeneracji zycia ]
MP automatic increase rate increase – [ zwieksza jakis % szybkosci regeneracji many ]
Defense success rate increase(PVP) – [ zwieksza ilosc Defense Success Rate , DSR ]
Damage decrease rate increase – [ daje nam zmniejszone obrazenia ( chyba jakis % ) ].
SD rate increase – [ zmienia obrazenia przeciwnikowi zamiast bic za 90%SD I 10%HP , przeciwnik bedzie bil za 95%SD I 5%hp ]
Opcje dla itemów 380lvl:
Armor
SD Auto Recovery - [zwiększona regeneracja SD]
Defense Success Rate increase +10 - [zwiększone o 10 uniki]
Pants
Defensive Skill +200 - [zwiększona obrona o 200]
Defense Success Rate increase +10 - [zwiększone o 10 uniki]
Gloves
Max HP increase +200 - [zwiększone maksymalne HP o 200]
Defense Success Rate increase +10 - [zwiększone o 10 uniki]
Boots
Max SD increase +700 - [zwiększone maksymalne SD o 700]
Defense Success Rate increase +10 - [zwiększone o 10 uniki]
Helm
SD Recovery Rate increase +20 - [zwiększona regeneracja SD o 20 ]
Defense Success Rate increase +10 - [zwiększone o 10 uniki]
Weapon
Additional Damage +200 - [zwiększone obrażenia o 200]
Attack Success Rate increase +10 -[zwiększone o 10 uniki]
Opcje w przedmiotach Ancient:
Na początku warto wsopmnieć o tym, a żeby opcja Ancient była aktywna należy
zebrać cały SET.( wszystkie itemy acient z tego samego setu )
Opcje :
Increase energy +15 - Zwiększa pkt energii o 15
Increase agility +15 - Zwiększa pkt agility o 15
Increase skill attacking rate +20 - zwiększa atak skill'a o 20
Increase max mana +30 - zwiększa pkt many o 30
Increase skill atacking rate +15 - zwięsza atak skill'a o 15
Increase damage success rate +50 - ziększa szanse uszkodzeń o 50
Increase Wizardy Dmg +5% - zwiększa uszkodzenia od magii
Increase max life + 50 - zwiększa pkt hp o 50
Increase max AG +30 - zwiększa pkt AG o 30
Increase critical damage rate 10% - zwiększa krytyczne ataki o 10%
Increase exellent damage rate 10% - zwiększa maksymalne ataki o 10%
Increase defensive skill +25 -zwiększa pkt SD o 25
Double Damage rate 10% - podwójne obrażenia zwiększone o 10%
Increase skill attacking rate+20 - powiększa atak skilli o 20
Increase critical damage rate+15% - powiększa krytyczne ciosy o 15%
Increase exellent damage rate+15% -powiększa maksymalne ciosy o 15%
Increase critical damage+20 - powiększa krytyczne ciosy o 20
Increase exellent damage+20 - powiększa maksymalne ciosy o 20
Increase max mana +50 - powiększa pkt many o 50
Increase Wizardy Dmg+10% - Zwiększa obrażenia od magii
Increase agility+10 - powiększa pkt agility o 10
Increase defensive skill+20 - zwiększa obrone o 20
Increase defensive skill when using shield weapons 5% - zwiększa ochronębroni przed zniszczeniem o 5 %
Increase energy+10 - zwiększa pkt energy o 10
Increase strenght+20 - zwiększa pkt strenght o 20
Ignore enemis defensive skill 5% - ignoruje 5% pkt SD przeciwnika
Double damage rate 15% -podwójne obrażenia zwiększone o 15 %
Increase exellent damage+30 - powiększa maksymalne ciosy o 30
Increase Wizardy Dmg +10% - powiększa uszkodzenia od magii o 10%
Socked opcje:
Broń
Fire
attack speed increase (+7, +8, +9, +10, +11)
maximum attack/wizardy damage (+30, +32, +35, +40, +50)
minimum attack/wizardy damage (+20, +22, +25, +30, +35)
(level type)attack/wizardy increase (+20, 21, 22, 23, 24)
Attack/Wizardry increase (+20, +22, +25, +30, +35)
Slight AG reduction (+40%, 41%, 42%, 43%, 44%)
Lighting
excelent damage rate increase (10%, 11%, 12%, 13%, 14%)
critical damage rate increase (8%, 9%, 10%, 11%, 12%)
critical damage increase (+30, +32, +35, +40, +50)
excelent damage increase (+15, +20, +25, +30, +40)
Ice
skill attack increase (+37, +40, +45, +50, +60)
Item strenghener (30%, 32%, 34%, 36%, 38%)
Attack acuracy increase (+25, +27, +30, +35, +40)
Monster destruction for the mana increase xxx(xxx=mana/8) (8, 7, 6, 5, 4)
Monster destruction for the life increase xxx(xxx=life/8) (8, 7, 6, 5, 4)
Opcje Setów (Armor, Pans, Gloves, Helm, Boots)
Water
Shield protection increase (+7%, 10%, 15%, 20%, 30%)
Damage reduction (+4%, 5%, 6%, 7%, 8%)
Damage reflection (+5%, 6%, 7%, 8%, 9%)
Defensibility increase (+30, 33, 36, 39, 42)
Defensibility accuracy increase (+10%, 11%, 12%, 13%, 14%)
Earth
health increase (+30, 32, 34, 36, 38)
Wind
Maximum life increase (4%, 5%, 6%, 7%, 8%)
AG value increase (+3, +5, +7, +10, +15)
Automatic life recovery increase (+8, +10, +13, +16, +20)
Automatic mana recovery increase (+7, +14, +21, +28, +35)
Maximum AG increase (+25, +30, +35, +40, +50)
Maximum mana increase +4%